s

Bakan Uraloğlu, Kongolu mevkidaşı Bemba ile görüştü

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Kongo Demokratik Cumhuriyeti Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Sayın Jean-Pierre Bemba ile ikili görüşme gerçekleştirdik. Afrika kıtasıyla ulaşım ve lojistik alanlarında iş birliğimizi geliştirmeye yönelik istişarelerde bulunduk” ifadelerini kullandı.

Haber Yorumları

Henüz Yorum Yapılmamış.

Sende Yorum yap

Son Dakika

>

Düzce güne depremle uyandı

>
>
>

Tüm Haberler

Son dakika haberler

En güncel ve en doğru, tarafsız haberin merkezi.