Bir hafta hastanede kaldı

Hande Ünsal, İstanbul Nişantaşı’nda bir hastaneden çıkarken görüntülendi. Şarkıcı, “Viral bir enfeksiyon sebebiyle geldim.
Kronik bronşitim olduğu için o da zor geçen bir durum. O yüzden bir haftadır buradayım. Nazar boncuğu taktım çıkmadan önce” diye konuştu.
Sende Yorum yap