s

Bir hafta hastanede kaldı

Hande Ünsal, İstanbul Nişantaşı’nda bir hastaneden çıkarken görüntülendi. Şarkıcı, “Viral bir enfeksiyon sebebiyle geldim.

Kronik bronşitim olduğu için o da zor geçen bir durum. O yüzden bir haftadır buradayım. Nazar boncuğu taktım çıkmadan önce” diye konuştu.

Categories: Bir hafta hastanede kaldı

Haber Yorumları

Henüz Yorum Yapılmamış.

Sende Yorum yap

Son dakika haberler

En güncel ve en doğru, tarafsız haberin merkezi.