s

Ege’de plaj ücretlerine vatandaşlardan tepki

KENAN GÜRBÜZ MUĞLA -Bir tatilci, Akbük Koyu’nda araçların otoparka yönlendirilerek 400-500 TL arasında ücret alındığını, bunun fiilen giriş ücreti olduğunu savundu. Paylaşımda sahilin büyük bölümünün özel işletmeler tarafından kullanıldığı, şezlong ücretlerinin standart bir tarifeye bağlı olmadığı ifade edildi. Vatandaş, “Bir işletme 1200 TL isterken, diğeri 500 TL diyor. Kıyıya sadece eşyamızı bırakıp denize girmek istediğimizde bile ücret isteniyor. Burada güne minimum bin lira harcayarak başlıyorsunuz” dedi. Aynı şikâyetler, Datça’nın Hayıtbükü Koyu’ndan da geldi. Sosyal medyada binlerce kişi “Denizler halkındır” diyerek kıyıların ücretsiz kullanılması gerektiğini belirtti. Menteşe Kent Konseyi Başkanı Nuran Aldan, Akbük Plajı’nda denize girmenin 1500 TL’ye ulaştığını ifade etmişti.

Haber Yorumları

Henüz Yorum Yapılmamış.

Sende Yorum yap

Son dakika haberler

En güncel ve en doğru, tarafsız haberin merkezi.