s

Tüketici temizliğe daha az zaman ayırmak istiyor

Philips tarafından gerçekleştirilen araştırma, kullanıcıların temizliğe ayırdığı sürenin kısaldığını ortaya koyuyor.Haftalık temizlik rutininde katılımcıların yüzde 32’si evlerini iki günde bir, yüzde 30’u ise her gün süpürdüklerini belirtiyor.Geleneksel paspas ve kova yöntemlerine dair endişeler de araştırmada net şekilde ifade ediliyor. Katılımcıların yüzde 72’si, kirli suyun tekrar zemine temasından rahatsız oluyor. Philips güncel temizlik trendleri ve kullanıcı beklentilerini dikkate alarak silme, süpürme gibi yüzey temizleme işlemlerini tek cihazla yapabilen Aqua serisinde iki farklı ürünüyle dikkat çekiyor.

Haber Yorumları

Henüz Yorum Yapılmamış.

Sende Yorum yap

Son dakika haberler

En güncel ve en doğru, tarafsız haberin merkezi.