s

Kucağında kızı, sahnede eşi ve oğlu! 13 yıllık özlem sona erdi

13 yıl aradan sonra yeniden sahneye çıkan Leyla the Band, hayranlarına unutulmaz bir gece yaşattı. Konserin ardından Hazal Kaya, eşi Ali Atay için duygusal bir paylaşım yaptı.

Haber Yorumları

Henüz Yorum Yapılmamış.

Sende Yorum yap

Son dakika haberler

En güncel ve en doğru, tarafsız haberin merkezi.