s

ABD-İran müzakeresinde kriz! Alanı terk ettiler: Tahran şartını açıkladı

İsviçre'nin Lucerne kentinde düzenlenen ABD-İran Zirvesi'nde tarafların görüşmesi başladı. Zirve'ye ABD, İran, Pakistan ve Katar'dan üst düzey temsilcilerin katıldığı belirtildi. Görüşmeye Trump'ın yönelttiği tehdit damgasını vurdu. İran basını, "İran heyeti, Trump'ın tehditleri nedeniyle ABD ile görüşmelerin yapıldığı alandan ayrıldı" açıklamasını yaptı.

Haber Yorumları

Henüz Yorum Yapılmamış.

Sende Yorum yap

Son dakika haberler

En güncel ve en doğru, tarafsız haberin merkezi.