s

Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti! Aleyna Kalaycıoğlu katil sevgilisini suçladı

NESLİHAN KESKİN / HABER MERKEZİ -Katil zanlısı Alaattin Kadayıfçıoğlu ve Aleyna Kalaycıoğlu ile diğer sanıklar hakim karşısına çıktı. Tutuksuz sanık İzzet Yıldızhan ise duruşmaya SEGBİS’le katıldı.

‘Beni zan altında bıraktı’

Savunmasında silahın kazara ateş aldığını öne süren Alaattin Kadayıfçıoğlu, araçtakilerle konuşmak için yanlarına gittiğini ve yaşanan arbede sırasında silahın patladığını söyledi. Kadayıfçıoğlu, “Elim tetikte değildi. Birinin vurulduğunu bile anlamadım.Keşke bana bir şey olsaydı da ona olmasaydı” dedi. Aleyna Kalaycıoğlu ise olay günü Kubilay Kundakçı’nın kendisini arayarak tarafları barıştırmak istediğini söylediğini anlattı. Vahap Canbay’ın kendisini telefonla aradığını, daha sonra Kadayıfçıoğlu ile stüdyoya gittiklerini belirten Kalaycıoğlu, karşı taraftaki aracı görünce durmadan devam etmelerini istediğini ancak Kadayıfçıoğlu’nun durduğunu söyledi. Kadayıfçıoğlu’nun silahı alarak “Sadece konuşacağım” dediğini ifade eden Kalaycıoğlu, kısa süre sonra silah sesi duyduğunu anlattı. Sevgilisini suçlayan Kalaycıoğlu, “Ben kimseyi azmettirmedim.Alaattin’in beni zan altında bıraktığı en büyük konu budur. Suçlamaları kabul etmiyorum” dedi.

‘3 saniyede infazettin’

Kubilay’ın annesi Ülker Kundakçı, katil zanlısına dönerek“Sen benim çocuğumun ölümüne sebep oldun. Ne köpekmiş, ne önemliymiş. Sen benim çocuğumu 3 saniyede infaz ettin. Hepsinden şikâyetçiyim” dedi. BabaCemil Kundakçı ise“En ağır cezaları almalarını istiyorum.Kubilay, ülkemize faydalı olabilecek bir gençti. Bir aşk meşk meselesi yüzünden benim oğlum öldürüldü” diyerek tepki gösterdi.

Vahap Canbay da “Biri indi araçtan cama vurdu, benim oturduğum cama vurdu. Kapıyı açtım, ‘Sizi bir daha burada görmeyeceğim’ dedi silah içeri doğrulttu. Cenin pozisyonuna aldım kendimi, silah patladı zaten. Silaha temasım olmadı. Olay anında kimse sesini çıkarmadı, ben sadece ‘Yapma’ dediğimi hatırlıyorum” dedi. Mahkeme sanıkların tutukluluk hallerinin devamına karar vererek davayı 13 Temmuz’a erteledi.

‘Canbay’ı savunmaya gelmedik’

Duruşmaya arkadaşlarıyla gelen rapçi Vahap Canbay ile Kubilay Kaan Kundakçı’nın yakınları arasında gerginlik yaşandı. Duruşma öncesinde Kundakçı ailesiyle konuşmak isteyen Vahap Canbay’a anne Ülker Kundakçı, “Biz hakkımızı savunmaya geldik, Vahap Canbay’ı savunmaya gelmedik” diyerek tepki gösterdi. Canbay’ın Alaattin Kadayıfçıoğlu hakkında şikâyetçi olmadığını, ailesiyleanlaşma yaptığını iddia edildi. Şarkıcıİzzet Yıldızhan ise savunmasında “En mağdur olan benim, 45 gün ceza yattım, itibarım sarsıldı. Bir sonraki gün Bilal’lere gittik yanlarında olmak için. Türkiye’de itibarım yerlere düştü, 9 çocuğum var. Telefonum onda olmasına rağmen ne Alaattin’i aradım ne de o beni aradı. Ben eşimle aileye geçmiş olsun ziyaretine gittim” ifadelerini kullandı.

Haber Yorumları

Henüz Yorum Yapılmamış.

Sende Yorum yap

Son dakika haberler

En güncel ve en doğru, tarafsız haberin merkezi.