s

Arınçtan Kılıçdaroğluna: Çok şaşırdım! Bana özür borcu var

Kemal Kılıçdaroğlu'nun geçtiğimiz günlerde Arınç-Özel görüşmesiyle ilgili kullandığı ifadelerin ardından Bülent Arınç'tan tepki geldi. Şaşırdığını belirten Arınç, Kılıçdaroğlu'nun kendine özür borcu olduğunu vurguladı.

Haber Yorumları

Henüz Yorum Yapılmamış.

Sende Yorum yap

Son dakika haberler

En güncel ve en doğru, tarafsız haberin merkezi.