Aykut Kocaman her şeyi bir bir anlattı! "Ben de TVden öğrendim"
Fenerbahçe’deki seçimli genel kurul sürecine ilişkin açıklama yapan Kocaman, yaşanan temasları ve ani iletişim kesilmesini anlattı. Yönetimin tercihine saygı duyduğunu belirten tecrübeli teknik adam, İsmail Kartal ve ekibine başarı diledi.
Sende Yorum yap