s

33 yıl sonra İstanbul’u salladı

MESUT YILMAZ -BKM organizasyonu ve Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı’nın (TGA) tanıtım desteğiyle gerçekleştirilen konserde on binlerce müzikseveri bir araya getiren rock müziğin efsane grubu, Türk bayrağı eşliğinde çıktıkları sahnede, “İyi akşamlar İstanbul” sözleriyle Türk hayranlarını selamladı. İstanbul’u “Dünyanın en güzel şehirlerinden biri” olarak tanımlayan Klaus Meine, “Buraya geri dönmek harika hissettiriyor. 60’ıncı yılımızı hep birlikte şarkılar söyleyerek kutlamak inanılmaz” dedi.

Kariyerinin farklı dönemlerinden seçtiği şarkılarla hayranlarına kapsamlı bir müzik yolculuğu yaşatan grup, yaklaşık 15 dakika süren davul solosu ile stadyumu inletti.

Haber Yorumları

Henüz Yorum Yapılmamış.

Sende Yorum yap

Son dakika haberler

En güncel ve en doğru, tarafsız haberin merkezi.