s

Hububat alım ödemeleri başladı

Bakan Yumaklı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “TMO, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün (dün) aktarıyor. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak. TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21’inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçimizin emeğini korumaya devam edeceğiz” dedi.

Haber Yorumları

Henüz Yorum Yapılmamış.

Sende Yorum yap

Son dakika haberler

En güncel ve en doğru, tarafsız haberin merkezi.