s

Beşiktaş Gain, önümüzdeki sezon Euroleague’de mücadele edecek!

Avrupa basketbolunun kulüpler düzeyindeki en prestijli organizasyonu olan THY EuroLeague'de gelecek sezonun formatı ve katılımcı takımları belli oldu. AS Monaco'nun geçici olarak organizasyondan ayrılma kararı almasının ardından oluşan boşluğu, 13 hissedar kulübün oy birliğiyle temsilcimiz Beşiktaş doldurdu. Siyah-beyazlılar, 2026-27 sezonunda devler arenasında Türkiye'yi temsil eden üçüncü takım olacak.

Haber Yorumları

Henüz Yorum Yapılmamış.

Sende Yorum yap

Son Dakika

>
>
>
>

Tüm Haberler

Son dakika haberler

En güncel ve en doğru, tarafsız haberin merkezi.