s

İrandan ABD üslerine misilleme! “Pişman olacaklar”

İran Devrim Muhafızları, Körfez'deki ABD üslerine misilleme saldırıları düzenlediklerini açıkladı. Tahran yönetimi, ABD'nin saldırılarını sürdürmesi halinde "çok daha kapsamlı karşılık" verileceğini, ateşkes ihlalinin ise Washington'ın "pişmanlık duymasına yol açacağını" savundu.

Haber Yorumları

Henüz Yorum Yapılmamış.

Sende Yorum yap

Son Dakika

>
>
>
>

Tüm Haberler

Son dakika haberler

En güncel ve en doğru, tarafsız haberin merkezi.