5 Mayıs Salı akşamı, sağlık sorunlarım nedeniyle kızım Dr. E. Ayla Gökçe’nin emrinde (!) Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne teslim oldum. Ben hem Hipokrat’a hem de Galen’e büyük saygı duyarım. Hayatıma giren doktorlar, akademisyenler de var. Marmara Üniversitesi’ne gelince… Kızım Ayla’nın fakülteden devre arkadaşı Doç. Dr. Derya Kocakaya ve ekip arkadaşları, Göğüs Hastalıkları bölümünde, bilimin önderliğinde, “agresif tıp” diye tanımlayabileceğim müthiş bir enerji ile şefkat dokunuşları sergileyince, 20 günde 11 kilo verip, tüm sıkıntılarımdan kurtuldum. Bana engel çıkaran vücudum ile barıştım. Artık tuzsuz, ekmeksiz ve dumansız bir hayatın yeni doğmuş üyesiyim. Sevgili hasta bakıcılar, değerli hemşireler, yiğitçe mesleğe giriş yapan intörn doktorlar… Her biri olağanüstü ilgi ile gevşemeden, kasmadan, disiplinle hem ilacımı verdiler hem de bakımımı yaptılar.