Asena Yatağan Ayşegül Kahvecioğlu Yavuz Özden - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yoğun diplomatik mesaisine Antalya Diplomasi Forumu’nun ikinci gününde de devam etti. Konakladığı otelde liderlerle ikili görüşmeler gerçekleştiren Erdoğan, dün ilk olarak Bosna Hersek Devlet Başkanlığı Konseyi üyeleri Zeljka Cvijanovic, Denis Becirovic ve Zeljko Komsic ile çalışma kahvaltısında biraraya geldi. İletişim Başkanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre, Türkiye-Bosna Hersek ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel gelişmelerin değerlendirildiği görüşmede Erdoğan, Türkiye’nin, Balkanlar’ın istikrarı için kilit konumda bulunan Bosna Hersek’in geleceğine yönelik atılacak her türlü yapıcı adımın yanında olduğunu, Bosna Hersek’in toprak bütünlüğü ve anayasal düzenine koşulsuz desteğinin süreceğini vurguladı.