Toplam 575 Haber Bulundu.

Influencer Marketing’de yeni dönem: Güven, yaratıcılık ve mikro otoriteler öne çıkıyor Kategorisi için haberler

Dikeyleşen influencer stratejileri, dönüşüm oranlarını artırıyor

14 takım ve 66 finalist TEKNOFEST 5G Konumlandırma Yarışması’nda mücadele edecek Kategorisi için haberler

TURKCELL yürütücülüğünde gerçekleştirilen yarışmada takımlar, mevcut 5G test şebekesinden alınan radyo şebeke performans metrikleri ve GPS verilerini kullanarak en doğru konum tahminini yapacak yapay zeka destekli modeller geliştirecek. Takımlar, belirlenen kampüs güzergahında hedef konumları hem algoritmalar hem de fiziksel keşif ile bulmaya çalışacak.

GPT-5 ile yapay zeka aracında öne çıkan 5 önemli yenilik Kategorisi için haberler

Yapay zekâ dünyasının merakla beklediği GPT-5, daha önce belirttiğimiz gibi OpenAI tarafından resmen tanıtıldı. Nisan ayından beri dedikoduları süren bu yeni sürüm, yapay zeka aracına birçok özellik ekliyor. Selefi GPT-4.5’e kıyasla daha gelişmiş akıl yürütme becerileri, hız, doğruluk ve güvenlik iyileştirmeleriyle öne çıkan yeni model; kodlama, yazma, sağlık ve multimodal görevlerde çıtayı bir üst seviyeye taşıyor. İşte GPT-5’in getirdiği en önemli yenilikler:

5G uyumlu yerli üretim telefona stratejik iş birliği Kategorisi için haberler

Turkcell Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal yapılan iş birliğiyle ilgili olarak, “vivo ile yaptığımız bu stratejik iş birliği, yalnızca yeni bir cihazın pazara sunulması değil. Güçlü altyapımızla desteklenen bu dijital deneyimi, yerli üretim bir model aracılığıyla kullanıcılarımızla buluşturuyoruz” dedi.

Evrenin en eski kara deliği keşfedildi Kategorisi için haberler

Uluslararası bir gökbilimci ekibi, şimdiye kadar doğrulanan ve evrenin en eskisi olduğu düşünülen yeni bir kara deliği keşfetti. Büyük Patlama’dan sadece 500 milyon yıl sonra var olduğu tespit edilen bu devasa kara delik, kozmoloji teorilerini zorlayan gizemli bir galaksi türüne dair yeni ipuçları sağlayabilir.

OpenAI tanıttı! GPT-5i kullanıma sundu! İşte yeni özellikleri... Kategorisi için haberler

OpenAIdan yapılan açıklamada, GPT-5in şirketin şimdiye kadarki en akıllı, hızlı ve kullanışlı yapay zeka modeli olduğu belirtildi. Açıklamada, GPT-5in önceki modellere kıyasla zeka açısından büyük bir sıçrama sunduğu, yazılım, matematik, yazı, sağlık, görsel algı ve daha birçok alanda son teknoloji performansı sergilediği aktarıldı.

İlginizi Çekebilir

PS5 satış rakamı 80 milyonu devirdi Kategorisi için haberler

Sony, 30 Haziran 2025’te sona eren mali çeyrek için finansal sonuçlarını açıkladı ve PlayStation 5’in dünya genelindeki toplam sevkiyatının 80.3 milyon adede ulaştığı duyuruldu. Bu çeyrekte 2.5 milyon adet PS5 gönderildiği belirtilirken, bu rakamın geçen yılın aynı dönemine göre 100 bin adet artış anlamına geldiği ifade edildi.

Trump’ın baskısı sonuç verdi: Apple’dan 100 milyar dolarlık yatırım Kategorisi için haberler

Apple, Donald Trump’ın artan baskıları ve yüzde 25’e varan gümrük tarifesi tehditleri karşısında Amerika’daki üretim kapasitesini artırmak için dev bir adım atmak zorunda kaldı. Teknoloji devi, önümüzdeki dört yıl içinde ABD’ye yapılacak 500 milyar dolarlık yatırım planına ek olarak yeni bir 100 milyar dolarlık üretim paketi açıkladı. Bu adım, Apple’ın tedarik zinciri ve ileri teknoloji üretim faaliyetlerinin daha büyük kısmını Amerika’ya taşıma planının bir parçası olarak gösteriliyor.

Yapay Zekaya sert uyarı: “Filmler eğitim verisi olarak kullanılamaz” Kategorisi için haberler

Yapay zekâ çağında, sanat ve teknoloji arasındaki gerilim giderek tırmanıyor. Universal Pictures, bu mücadelenin son örneği olarak, filmlerinin sonunda artık açık bir şekilde “bu yapım yapay zeka eğitimi amacıyla kullanılamaz” uyarısını yerleştirmeye başladı. Bu yeni ibare, ilk kez Haziran ayında vizyona giren ‘Ejderhanı Nasıl Eğitirsin?’ filminde görüldü. Ardından ‘Jurassic World YeniDen Doğuş’ ve ‘Kim Demiş Kötüyüz Diye? 2’ gibi diğer yapımlarda yer aldı.

Zorunlu hale gelen ‘Dijital Erişilebilirlik’ neleri kapsıyor Kategorisi için haberler

Cumhurbaşkanlığı Genelgesi ile artık web siteleri ve mobil uygulamaların, uluslararası geçerliliğe sahip WCAG 2.2 (Web İçeriği Erişilebilirlik Rehberi) standartlarına uygun hale gelmesi gerekiyor. Kurumlar, bu standartlara uymadıkları takdirde, yalnızca yasal yaptırımlarla karşı karşıya kalmakla kalmayacak, aynı zamanda kullanıcı güvenini sarsacak ciddi risklerle de karşılaşacak. Bu nedenle, dijital erişilebilirlik, sadece bir uyum gerekliliği değil, aynı zamanda markaların itibarını koruma ve güçlendirme adına hayati bir unsur haline geliyor.